image

Ana içeriğe git
Konu: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir. (1507 Kez okunmuş)

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #15

tinerle temizle, suda kaynat, bir yöntem daha var aslında...

hani şu bizim meşhur seri lambamız varya,,, 220 volt , uçlarını kısadevre edince lamba yanıyor, işte o uçların birini nüvenin sağ taraftaki ek yerine, diğerini de sol tarafın ek yerine değdirince hafifte nüveye sürterek akım geçirilince ek yerleri ısınıp ayrılır...

hocam yarına yanındayım benim nüveleri bi sökelim adamlar yapıştırmak yetmemiş bide silikonlamışlar cesaret edip sökemedim artık yarın hem sökeriz hem sararız olmamazmı :) yanlız biri ei33 gibi fakat çok farklı bir trafo geçen canım sıkıldı evdeki bozuk crt monitörü parçaladım içinden çıktı :)
ATATÜRK'ÜN KURDUĞU BU ÜLKEDE ATATÜRK'ÇÜYÜM DİYENE VE CUMHURİYETİMİZİ KORUYA BİLENE SEVGİLERİMLE NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #16
Nüveleri saramadim sargilar sigmiyor en az 10 kere denedim malesef bi sonuc elde edemedim.

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #17
sığmayan şeklin resimlerini yükleyebilirmisin?
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #18
Adnan abi  çok uğraştım nüveler param parça oldu hepsini attım sinirlerimi bozdu. Bütün kocaelinde nüve aradım bugün bulamadım. her şey hazır nüve olayı kaldı çok sinir bozucu. Elimde bir tane yeşil teroid nüve var dış çapı 38 mm . İç çapı 25 mm yüksekliği  16  mm bununla yapsam 3 tane Ei 33 den alacağım gücü alabilir miyim.

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #19
Bunlarin yerine al bir etd44 olsun bitsin
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #20
Adnan abi bu devrede tek nüve kullanırken nasıl bağlantı yapacağım.  Birde sarım sayısında bir değişiklik yapmam gerekir mi ?

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #21
Sarim sayısında degisiklik olmayacak, tel kalınlığını (paralel tel sayısını) artıracağız. Yarin plaketteki değişikliği cizerim
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #22
Abi çok iyi olur bende nüveyi temin etmeye çalışıyım buralarda yok nüve satılan bir yer netten bakıyorum. :D

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #23
Adnan Abi etd 44 bulmadım etd 65 buldum   hemde komik bir rakama aldım :D   Şimdi sarımı nasıl yapalım abi.

   

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #24
daha önce hiç trafo sardın mı?

karkas üzerinde montaj  pinleri göremedim göremedim...  farklı açılardan resmini çekip gönderebilirmisin , plaketi ona göre düzenlememiz lazım....
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #25
Abi montaj pinleri yok karkasın üstünde. Devreyi Yeniden Basmadan ortaya nüveyi koyup bağlantı yapma sansımız var mı . Normal trafolar üzerinde bir iki sarma çalışmam oldu daha önceden.


Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #26
olur tabi ki, ama yerine sığar mı? ona iyi bakmak lazım, yeniden plaket çıkarma imkanı varsa ona göre düzenlemek lazım bence
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #27
Adnan abi en güzeli yeni plaket basmak olacak. Fakat şöyle bir düşüncem var.   ICL 7107 ve display ile volt metre yapıp devre üzerine eklemeyi düşünüyorum. Zaten o zaman yeni bir baskı devre yapmamız gerekecek. Şimdilik bu şekilde çalıştırıp sistemin sağlıklı çalışıp çalışmadığını görmek  istiyorum. ayrıca nüvenin tabana oturan kısmı yüksek olduğu için mevcut kartta herhangi bir elemana engel teşkil etmiyor. sadece bağlantıları nasıl yapacağım konusunda karmaşa içerisindeyim. Küçük bir karalama yapma şansın var mı benim için. Ayrıca tel kesitlerini artıracağımızı söylemiştin. primer ve sekonder hangi kesitlerde olmalı .saygılar.

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #28
Sana çıkışta kaç volt lazım.
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR

Ynt: 600 watt smps devresi hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Yanıt #29
+-/50 dc Lazım abi .   Zener diyotları ona göre ayarladım. Sekonder Sarımı da 18 tur konuşmuştuk.