pcbway

İki devreyi yapıştırmak ?

Başlatan gfb_furkan, 26 Aralık 2014, 11:11:25

gfb_furkan

Arkadaşlar ben iki devrenin baskı devre yollarının bulunduğu tabakayı birbirine yapıştırmak istiyorum fakat ne ile yapıştırabilirim ? Ne ile yapıştırsam sıkıntı olmaz ?

Adnancoskun

ne yapmak istediğini daha açık yazabilirmisin?
Tanrı Türk'ü Korusun ve Yüceltsin.

yolgezer

cift yuzey pcb alipcparcalari da smd olarak yeniden tasarlayabilirsin, hat gecislerini de uygun kondansatorleri normal kullanip her iki taraftan lehimlersin tamamdir:-)

minimalite24

Alıntı yapılan: gfb_furkan - 26 Aralık 2014, 11:11:25Arkadaşlar ben iki devrenin baskı devre yollarının bulunduğu tabakayı birbirine yapıştırmak istiyorum fakat ne ile yapıştırabilirim ? Ne ile yapıştırsam sıkıntı olmaz ?
yapmak istediğini tam olarak anlamadım ama plaketleri üst üste koyup şarjlı matkap ile delip araya boncuklu vida atabilirsin
Bilgili Bir Ahmak,Cahil Bir Ahmaktan Daha Ahmaktır!

gfb_furkan

Alıntı yapılan: Adnancoskun - 26 Aralık 2014, 11:22:40ne yapmak istediğini daha açık yazabilirmisin?
Alıntı yapılan: yolgezer - 26 Aralık 2014, 13:44:05cift yuzey pcb alipcparcalari da smd olarak yeniden tasarlayabilirsin, hat gecislerini de uygun kondansatorleri normal kullanip her iki taraftan lehimlersin tamamdir:-)
Alıntı yapılan: yolgezer - 26 Aralık 2014, 13:44:05cift yuzey pcb alipcparcalari da smd olarak yeniden tasarlayabilirsin, hat gecislerini de uygun kondansatorleri normal kullanip her iki taraftan lehimlersin tamamdir:-)
Alıntı yapılan: minimalite24 - 26 Aralık 2014, 14:42:58yapmak istediğini tam olarak anlamadım ama plaketleri üst üste koyup şarjlı matkap ile delip araya boncuklu vida atabilirsin
Pic devrem ile hazır röle kartına bağlantı yapacağım ancak mümkün olduğunca küçük birşey yapmam lazım, bu yüzden diyorumki hazır röle devresinin bakır yüzeyi ile pic devremin bakır yüzeyini birbirine yapıştırmayı düşünüyorum, sıcak silikon kullansam bir zararı olur mu ?

yolgezer

silikon eger isinmaolmuyorsa mukemmel. ama isinma varsa yqngin bile cikarabilir,
vida iyi bir secenek, ama imkanin varsa yeniden tasarla. en minimal alan smd parcalarla olur. zaten smd amaci bu.

gfb_furkan

Alıntı yapılan: yolgezer - 26 Aralık 2014, 15:34:10silikon eger isinmaolmuyorsa mukemmel. ama isinma varsa yqngin bile cikarabilir,
vida iyi bir secenek, ama imkanin varsa yeniden tasarla. en minimal alan smd parcalarla olur. zaten smd amaci bu.
Maalesef zamanım yok tekrar tasarlamaya :) vidalamayı düşüneceğim, arada çok az bir boşluk bırakarak vidalama için hazır parça adı biliyorsanız söylerseniz sevinirim :) teşekkürler

yolgezer


gfb_furkan

Alıntı yapılan: yolgezer - 26 Aralık 2014, 15:55:38vidanin hazir parcasi mi var:-)
:) vidayı değil ufak demir çubuk oluyor ya onu diyorum :)

Adnancoskun

bakın size önerim, tükenmez kalem alın, 20 mm halka şeklinde kesin, onu pul olarak araya kullanın, yalnız her iki devreninde lehim tarafında uzun malzeme bacağı bulunabilir, onlar birbirine temas etmesin diye araya , asetat kullanabilirsin.. yoksa kısadevre riski var ..
Tanrı Türk'ü Korusun ve Yüceltsin.

minimalite24

Alıntı yapılan: gfb_furkan - 26 Aralık 2014, 16:00:24:) vidayı değil ufak demir çubuk oluyor ya onu diyorum :)
o zımbırtının adı kart yükseltici ama doğru anladıysam...

Bilgili Bir Ahmak,Cahil Bir Ahmaktan Daha Ahmaktır!


yolgezer

Alıntı yapılan: minimalite24 - 26 Aralık 2014, 17:28:43o zımbırtının adı kart yükseltici ama doğru anladıysam...


ben de bunlarin adini merak ediyordum:-) 

asma



gfb_furkan

Alıntı yapılan: RaMu - 26 Aralık 2014, 22:11:50En kolayı erkek dişi header ile olur,
veya aşağıdan hangisini beğeniyor yapabiliyorsan kullanabilirsin;
https://www.google.com.tr/search?q=pcb+to+pcb+connection&es_sm=93&biw=1020&bih=676&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nMCdVKLPFqTmywPR74GoCw&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=pcb+to+pcb+connector&spell=1



Alıntı yapılan: RaMu - 26 Aralık 2014, 22:11:50

Teşekkür ederim, ben onları düşündümde asıl sorun, iki devrenin baskı devresinin birbirine değmememisini yani izole edilmesini sağlamak :)

RaMu

Ben tam tersini yapmaya çalışıyorsun sandım :)

gfb_furkan