Ana içeriğe git
Konu: 30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ?? (2324 Kez okunmuş)

30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ??

30v 3a ayarlı lcd ekranlı güç kaynağı yapmam gerekiyo..Bu konu hakkında yardımcı olursanız çok mutlu olurum..Şimdiden teşekkürler


Ynt: 30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ??

Yanıt #2
hocam bu devreyi daha önce inceledim..böyle olmuyacak..akım ve gerilim ayarı lcd ekran üzerinden olacak..bu hususta yardımcı olursanız sevinirim...

Ynt: 30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ??

Yanıt #3
sen o z0man güç elektroniğinden anlayan birine danış bu konuda moderatorler umarım yardımcı olurlar sana  ....istediğn kaynagı şimdi anladım daha önce kullanmıstım ama o çok profesyonel yapılmıs mili voltları ayarlıyordu asırı hassas bi kaynaktı ama büyük bi ihtimalle vardır forumda ....iyi çalışmalar.

Ynt: 30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ??

Yanıt #4
Saolun hocam ilgilendiğiniz için..Forumu takip ediyorum ama daha istediğim devreyi bulamadım..Bakalım denk gelir inş.

Ynt: 30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ??

Yanıt #5
kardeş bende istediğin projenin devresi olması gerekiyor kendimde kullanıyorum hala tek sorunu kısa devre koruması çalışmıyor kısa süre önce hd bozuldu yedeklediklerimin içinde var ise sana yollayayım

Ynt: 30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ??

Yanıt #6
Çok iyi olur kardeşim ya..Bi zahmet bak inşallah yedeklerde vardır..Çok saol şimdiden ilgilendiğin için.


Ynt: 30V 3A AYARLI LCD EKRANLI GÜÇ KAYNAĞI PROJESİ YARDIM ??

Yanıt #8
yedeklerde bulamadım kardeş yeniden sprit layoutla çizdim umarım işe yarar devre sorunsuz çalışıyor