Ana içeriğe git
Konu: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı (267931 Kez okunmuş)

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #435
S.A  hoşgeldiin aramıza  antalyasimsek    ben arkadaş sayesinde hurdacıdan krom levha buldum 500x1000mm. 2mm. kalınlıgında.  bugün flashback yaptım ama deneyemedim.  iki adet sulu filitre kabı yapacam yarın. 1lt relik cola şişesi kullanacam. şişenin içindeki hortumun ucunu kapatıp etrafına kücük kücük delikler delsem olurmu acaba.  ikinci sıvı kabı aldım opel corsanın radyatör yedek su bidonu.  aman maştan maaşa malzeme ala biliyorum. ikinci hücreyide toplıyacam.    -00+00-   şeklinde. sıvı tanklarını ayıracam. sadece gaz çıkışlarını birleştirecem ve seri baglıcam. ager verim hoşuma giderse üçüncü hücreyi de kurup onuda ekledikten sonra arcıma montajlıcam. tabi bu arada üst kapak contasınıda yaktık iyimi yine masraf çıktı.  termostat tan sanırım.  :(

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #436
Bubbler için en güzeli pvc boru.Bir tarafı contalı olacak.En alta pvc kapağı tangit yapıştırıcı ile yapıştırıyoruz.Contalı kısmada bir kapak geçiriyoruz.Ama üst kapağı yapıştırmıyoruz.Hem çekerek açınca sıvı koyabiliyoruz.Hemde bubbler\'a geri atşleme olursa pıt diye atıyor.Conta sayesinde gaz kaçırmıyor.

Az önce elde ettiğim hidrpjeni yaktım.10 amper civarı akım çeken 9 plaka 8 hücre -nnn+nnn- bağlantılı hücreme bakır boru bağladım.Flashback arrester sonra bakır boruyu geçirdim.Gazın çıkacağı ucu ezdimki basın yapsın.Flashback tarafına denk gelen boru ucunuda az daralltım.Ve sonuç ateşleyince 2 cm uzunluğunda görülebilir alev veren 10-15 cm uzaklığına ısı yayan.Bu mesafeye elini uzatınca yakan bir yanma deneyi oldu.

İlk denemde kısa bir bakır boru kullanmıştım.Ona dijital bir termometre bağladım.Termometre 109 dereceyi gösterdikten sonra ölçüm yapamadı.

Vidyoları ekliyorum.Cep kamerası gece kötü çektiğinden görüntü biraz bozuk.Hidrojen sistemi ile uğraşmaktan şöyle güzel bir vidyo kameraya bütçe ayıramıyoruz.

Bugün Ebay (HongKong) sipariş verdiğim shunt dirençli 50 amper Dc akım ölçen ampermetrem geldi.Ne yazıkki bir iki dakika ekranda akım gösterdikten sonra ekranda sadece arka aydınlatma kaldı.Ne yaptımsa geri dönmedi.Satıcıya mail attım.Neresi arızalı olabilir diye.Geri göndermek külfet.Yenisini istesen 14$ , Kargo 8$.Siz söyleyin ben tamir ederim dedim.Sonucu bekliyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=IGV_6q1iHsg
http://www.youtube.com/watch?v=3y8Jz-oFrGQ


İyi Akşamlar...
ozantavsan.blogspot.com
alternatifyakit.tk


Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #438
Akvaryum taşlarından yapılan bir flasback arrestor (gerikaçış,geriyanma önleyici  engelleyici ) düzeneği.İlgilenen arkadaşlar bir baksınlar lütfen

http://www.youtube.com/watch?v=I3oTNDPoCjA&feature=player_embedded

Yine yine sağ sütunda çıkan benzer videolarda da  pek çok ucuz flasback arrestor düzeneği yapımı ile ilgili olanlar var.

Selamlar.

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #439
öncelikle tüm sitedeki arkadaşlara selamlar saygılar  ...uzunca bir süredir siteyi takip ediyorum bende aranıza katılmaya karar verdim.konun elektronik kısmı beni aşıyor.ben daha cok mekanık kısmındayım bende ufak denemelerle hho üretmeyi başardım fakat ben basıt bir duzenek hazırladım.benım duzenegım nescafe kavanozuna 9 adet 316l çelik ve deonet lavabo açıcı ile calısıyor.fakat bende  konu ıle ılgılı bir cok sıkıntı yaşıyorum. 1ncisi evet hücreler asırı ısınıyor.kavanozun + ve _ akımını verdıgım yerden gecen akımdan oturu asırı ısındı ve kapak sıcaklıga karsı koyamıyor ve erıyor.akımı azaltıgımda da ıstenılen gaz cok asagılara dusuyor.ilk +_+_+_+_+ seklınde bagladım duzenegi guzel gaz cıkısı oldu fakat gecen akımdan oturu kapakda erıme basladı sonra akımı -000+000- seklıne cevırdım uzunsure kullanınca testıde araba aku sarzı ıle yapıyorum 12 v 6 a 1 saat 20 dk sonra kavanoz tutulamıycak sekılde ısınıyor youtube de ızlıyorum adamlar bal kavanozlarıyla sıstemı calıstırıyorlar anlayamıyorum nerede yanlıslık var? 

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #440
Sulu sistemde kaçık akımın fazla olacaktır.
Bu sebeple bizler gibi kuru hücreye geç.
Ve sakın cam kavanozda yapma bu işi.Kazara patlatırsan Allah muhaza hastanelik tıbbi bir durum yaşayabilirsin.
Benim ilk denemelerimdi senin durumun.Ta ki bir gece kavanozu patlatmama kadar.Şükrediyorum o parça pinçik camlardan biri
göze damara olmayacak bir yere gelseydi.Çok kötü şeyler yaşayabilirdim.

Kuru hücre için ihtiyacın
25x40x2 cm kesme plastiği (aşçı veya kasapların kullandığı sebze meyve et kesme levhası)
Çelik plakalar arasına 3mm conta
En az 7 adet plastik L  (hücreye 2 , bubbler\'a 2 , Sıvı tankına 3)
Sıvı haznesi (PVC maşon olabilir ,alt ve üste uygun kapak)
Bubbler kabı (Pvc boru ,alt üst kapaklı)
İnce hortum
Vida, somun , pul
ozantavsan.blogspot.com
alternatifyakit.tk

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #441
ilgin ve desteklerin için cok tesekkurler ozantavsan benim cıkıs hortumum buyuk ama dogru soyluyorsun allah muafaza patlasın ıstemem kabıda plastık metal aksam yok fakat dedımya cok ısınıyor 2 saatın sonunda gaz cıkısıda a dedıgın gıbı akım kacaklarından olsa gerek bubleri dot 4 hidrolik kutusundan yaptım kapağı baya buyuk giriş ve cıkış rahatca oldu benımde sıtedekı arkadaslara ufakda olsa katkım olsun yağ satan marketlerde var dot 4 hidrolik kutusu 10 tl kuru hücre güzel fakat ondada ısınma sorunları oldugunu goruyorum.

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #442
    arkadaşlar gittigidiyorda satışa sunulmuş 11 plakadan oluşan 10x10 cm hücreyi almayı düşünüyorum. http://urun.gittigidiyor.com/garaj/hho-cell-4-quot-52584870 kararsız kaldım. serçe araçımda kullanıcam.lütfen fikirlerinizi söylermisiniz?teşekkürler.
   

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #443
Ebay fiyatlarına göre malzemeler.Ben Ebayden aldım hepsini.

9 adet plaka 40 $ = 70 TL (9x9 cm) kesilmiş delinmiş.Herşeyi hazır.
Oring conta 10 adet  10 $ = 18 TL
Vida + somunlar       2 TL
Plastik L bağlantı =   8 TL
Polietilen levha (25x40x2 cm) = 18 TL  (Türkiye)  bu hücreden 10x10 4 adet hücre çıkar.

Toplam 116 TL.. Kargo vs = 130 TL
---------------------------------------

ozantavsan.blogspot.com
alternatifyakit.tk

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #444
Merhaba antalyasimsek arkadaşım almayı düşündüğün ürünü arabana taktığın zaman hayal kırıklığıyla karşıulaşabilirsin. Görünün itibariyle plaklar arasında ne kadar nötr plak olsada tek hücreli bir sistem o ürün. Üreteceğin hidrojen ve buna bağlı çekeceğin akım doğru orantılı olduğu için ısı problemi yaşayacağını hiç düşünmeden söyleyebilirim. al ve dene istersen; üreteceğin gaz miktarı beklentilerini karşılayamıyacak ve karışımın yoğunlunu arttıracaksın; buda sana üretim için daha fazla enerji sarfiyatı demek. Malesef kuru sitemde hüçrelerin arasına nötr plak koymakla falan verim arttırmak çok zor; bunun için daha fazlası lazım ki bu benim fikrim. Biraz el becerin varsa şimdiye kadar yapılmış örnekleri göz önüne alarak bilindik kalıpların dışına çıkmanı öneririm.

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #445
afatsum09  öneriniz için teşekkür ederim.stanley meyer in boru hücreleri birçok kişi yotube da iyi verim alıyor gözüküyor.pulse devresi sanırım frekans yükseltiyor onunla beraber.krom nikel borular kullanmayı düşünüyorum.

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #446
Merhaba , -nnn+nnn- 9 plaka 8 hücre sistemimi deneme amaçlı olarak +nnnnn- olarak 7 plaka 6 hücreye çevirdim.
12 volt uygulamada Plakalar arası  2 volt ölçüm yaptım.Buraya kadar herşey güzel.Fakat gaz çıkışı çok çok düşük.Çıkayımmı çıkmayayımı diyor.
Lavabo açıcıyı arttırdım.Olmadı arttırdım.Olmadı biraz daha ekledim.Pek değişen birşey olmadı.
Sonra sodada denedim.ondada aynı boca ettim bol bol değişmedi pek.
5 hücre yapınca gaz çıkışı biraz artıyor.4 hücreye düşünce dahada artıyor.
Zaten normalde yaptığım hücre 9 plaka 8 hücre (-nnn+nnn- bağlantıda 4+4=8hücre).Ondada ısı biraz var.
Acaba plakalar arası 2 volt yeterli gelmedimi.Akımı yükseltemedim bir türlü.Daha öncede böyle olmuştu.Sonra 9 plaka 8 hücre yapmıştım.
Aslında buda 4 hücreli 2 adet hücre yapıp birleştirmekle aynı.

Neden -nnnnn+ 6 hücre 7 plakada akımı yükseltemiyorum?
En ideali 6 hücre olarak bahsediliyor yabancı sitelerde de.Hücre başına 2 volt düşümün ısı oluşumu açısındanda avantajlı olduğu anlatılıyor.
Fikriniz nedir ?

Ayrıca sistemin sızdırma sorunu olanlar , montaj sorunu yaşanlar için bir önerim var.

Aracınızda kullanım için bu yapıştırıcıyı öneririm.Delik radyatör , sızıntı yapan motor bloğu ,kopan parça ,tampon vs.
Aklınıza gelebilecek her yerde.Cama , fayansa ,metale , ahşapa hepsini birbirine yapıştırabilirsiniz.
Kırık bir parçamı var ,diğer tarafını yapıştırıcı ile şekillendirip oluşturun.Veya tamamını yapıştırıcı ile yapıp zımparalayabilirsiniz ,delebilirsiniz.Kuvvete dayanıklı ,200 derece ısıya dayanıklı..Hidrojen hücrelerinizin hortum bağlantılarında da kullanabilirsiniz.
Yoktan bir bölümü yapıp işleyip kendinize gerekli parçayı yapabilirsiniz.

Vidyo
-------
http://vimeo.com/24093836


Forumlarda Sunfix
------------
http://www.sun-fix.com/page.php?PageID=11

İyi Akşamlar.
ozantavsan.blogspot.com
alternatifyakit.tk

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #447

afatsum09  öneriniz için teşekkür ederim.stanley meyer in boru hücreleri birçok kişi yotube da iyi verim alıyor gözüküyor.pulse devresi sanırım frekans yükseltiyor onunla beraber.krom nikel borular kullanmayı düşünüyorum.


Merhaba , -nnn+nnn- 9 plaka 8 hücre sistemimi deneme amaçlı olarak +nnnnn- olarak 7 plaka 6 hücreye çevirdim.
12 volt uygulamada Plakalar arası  2 volt ölçüm yaptım.Buraya kadar herşey güzel.Fakat gaz çıkışı çok çok düşük.Çıkayımmı çıkmayayımı diyor.
Lavabo açıcıyı arttırdım.Olmadı arttırdım.Olmadı biraz daha ekledim.Pek değişen birşey olmadı.
Sonra sodada denedim.ondada aynı boca ettim bol bol değişmedi pek.
5 hücre yapınca gaz çıkışı biraz artıyor.4 hücreye düşünce dahada artıyor.
Zaten normalde yaptığım hücre 9 plaka 8 hücre (-nnn+nnn- bağlantıda 4+4=8hücre).Ondada ısı biraz var.
Acaba plakalar arası 2 volt yeterli gelmedimi.Akımı yükseltemedim bir türlü.Daha öncede böyle olmuştu.Sonra 9 plaka 8 hücre yapmıştım.
Aslında buda 4 hücreli 2 adet hücre yapıp birleştirmekle aynı.

Neden -nnnnn+ 6 hücre 7 plakada akımı yükseltemiyorum?
En ideali 6 hücre olarak bahsediliyor yabancı sitelerde de.Hücre başına 2 volt düşümün ısı oluşumu açısındanda avantajlı olduğu anlatılıyor.
Fikriniz nedir ?

Ayrıca sistemin sızdırma sorunu olanlar , montaj sorunu yaşanlar için bir önerim var.

Aracınızda kullanım için bu yapıştırıcıyı öneririm.Delik radyatör , sızıntı yapan motor bloğu ,kopan parça ,tampon vs.
Aklınıza gelebilecek her yerde.Cama , fayansa ,metale , ahşapa hepsini birbirine yapıştırabilirsiniz.
Kırık bir parçamı var ,diğer tarafını yapıştırıcı ile şekillendirip oluşturun.Veya tamamını yapıştırıcı ile yapıp zımparalayabilirsiniz ,delebilirsiniz.Kuvvete dayanıklı ,200 derece ısıya dayanıklı..Hidrojen hücrelerinizin hortum bağlantılarında da kullanabilirsiniz.
Yoktan bir bölümü yapıp işleyip kendinize gerekli parçayı yapabilirsiniz.

Vidyo
-------
http://vimeo.com/24093836


Forumlarda Sunfix
------------
http://www.sun-fix.com/page.php?PageID=11

İyi Akşamlar.
geçekten güzelmiş çok işe yarar buralarda satan varmı teşekkürler

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #448
geçekten güzelmiş çok işe yarar buralarda satan varmı teşekkürler

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı

Yanıt #449
Nalburiyecilerde , hırdavatçılarda bulunuyor.
40 gramlık paketi 5 Tl\'ye aldım bugün.Ana sıvı tankında kullandım .2 saatte kemik gibi olmuş.
Sonra resim paylaşırım.
ozantavsan.blogspot.com
alternatifyakit.tk