Ana içeriğe git

Konu: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı (264445 Kez okunmuş)

  • enfal
  • [*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2550
Karadenizli arkadaşım. Ben samsun bafra sanayisindeyim. Hobi olarak ugrascaksan yardımcı olucsk meraklı esnaf cok burada :)

  • merakliadam
  • [*][*][*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2551
kardeş sen insanları küçümser tavrla ve laf sokmaya calsmayla ticaret yapamassn. Bu senin cahilligin. Esnaflık boyle olmaz birader. Sen sanayide esnaflık yapmamssn galiba.

forumda bu tür yazıları bende tasvip etmem enfal bey ancak bizim tepkimiz tecrübe edilmeden ezbere yorumda bulunulması söz söylenmesi.
başımdan yeni geçen bir olayı paylaşayım. geçen tanıştığımız bir arkadaş var. hatta burdur otomotivde okuyor. opel marka aracına  kendi yaptığı hho  sistemini takmış ,beygir arttığını ama sonrasında ise söktüğünü söyledi . konu hakkında aracının başında konuştuk.  kendisi emme manifoldunda hava debimetresinden önce hho yu  verdiğini söyledi ancak bu sefer aracın çok yaktığını sonrasında verdiğinde ise egzosdaki sensörün  çıkışta fazla oksijen algıladığını ve arabanın beyninin  karıştığını kendi farketmiş ve anlamış. ben saf hidrojeni anlattım. hava debimetresinden önce veya sonra sorun olmaz. zira hidrojen sensörü yok araçta. zaten hidrojene değil malumunuz oksijne bakıyor sensör.  konu  kafasına yattı ve doğru dedi. zira kendi olayı tecrübe edip deneyimlediği için bahsedilen hususu rahatlıkla anlayabildi. işte yeni nesil araçlarda saf oksijen bu açıdan sensörleri olumsuz etkiliyor.  ama bu hususu söylediğimizde hemde otomotiv mezunu birisinin konuyu anlamaması bize garip geliyor.ezbere yorumda bulunmasıda kızdıryor açıkcası.
özetle bizim burada rahatsız olduğumuz husus ezbere söz söylenmesi.  başka bir şey değil. biraz emeğe saygı lütfen.
  • Son Düzenleme: 25 Nisan 2016, 10:00:36 - merakliadam

  • merakliadam
  • [*][*][*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2552
Bağlantıyı kursana. Arabanın beyninin saf hidrojrne göre yanma düzenlediğine inandır beni. Lamda ile saf hidrojenin bir bağlantısı olsa beyin bunu algılar. Ama böyle bir durum yok ki.
zaten bizim dediğimizde bu.saf hidrojenle  aracın beyninin bir ilgisi yok. öyle bir sensörde yok. azot sensörü olmadığı gibi. ama oksijen sensörü var ve onunda ayarı  normal havadaki yüzde 21 e göre ayarlı.

  • enfal
  • [*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2553
Kardeşim % 21 diye bi orana ayarlanan sensör yok araç üzerinde sallama bunu. Lamda ne okuduysa zaten silindirdeki oksijen odur. Tek egsozlu arabada 2 lambda vardır. Katalizörden önce ve sonra. Katalizörün görevini yapıp yapmadığını ölcen. Eski araclarda bi tane lamda vardır yanma sonu değerlendirmesi yapar. Zengin karışımda yanmayan yakıtı hesaplıyor. Hidrojenle ilgisi yok

  • XWOOFERX
  • [*][*][*]
  • H2 Tech Pure Hydrogen Fuel Saving Systems
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2554
Suyun içerisinde saf olarak hidrojen ve oksijen gazları bulunur ve bu sudaki oksijeni havadaki oksijen oranıyla aynı zannetmeyelim aralarında çok fark var.Havadaki oksijen oranı %21 ama sudaki oksijen oranı saf oksijendir.%100 yani.yaklaşık 5 katı saflıktaki bir oksijeni motora sokarsak aracın sensörleri bunu anlar ve ecu ye ona göre sinyal gönderir.Tabiki aracınız eski sistem karbüratörlü bir araçsa bunu anlayabilecek bir ecu zaten yoktur.Ama yinede fazla verilen hidroksijen gazı aracın motoruna zarar verebilir çünkü patlayıcı bir gazdır ve yanıcı bir gaz değildir.patlar!Siz siz olun saf hidrojeni denemeye çalışın derim.saf hidrojende yeni araçlarda sensör sorununa rastlanmamıştır.Tecrübeyle sabitlenmiştir.

  • enfal
  • [*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2555
Karedşim siz ikiniz şirketmisiniz. Yalan yalnış atıp tutuyonuz. Biraz dürüst olun. Tecrübeymis. Ben çocukluğumdan beri sanayideyim. Elini yağlamaktan korkanlar burada tecrübeden bahseder olmuş. Saf hidrojen tutturmusşunuz araç algılıyormuş falan. O arabayı tasarlayan mühendisler bu kadar rahat açıklama yapamıyor. Gelmişsin sensörler algılıyormuş. Ben sattığım turbonun bile motor yağından dolayı garanti dışı kaldı. Siz kullanın hidrojeni. Garanti dışı kalan her parçanın artık garantiyi sen verirsin.

  • XWOOFERX
  • [*][*][*]
  • H2 Tech Pure Hydrogen Fuel Saving Systems
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2556
Tecrübelerimi videolarla ispatlıyorum. Montajlar yapıyorum. Müşterilerimin hepside memnun. Sende birazcık ellerini kirlette bir hidrojen jeneratörü sistemi yapmaya çalış ve deneyimlerini yaz.Çin malı turbo satarsan bozuluverir.Benim yaptığım saf hidrojen jeneratörü sistemi tamamen benim ürettiğim bir jeneratör ve herşeyine garanti veririm. Oturda biraz yurdun için üretici olmaya çalış.insanların alın terine klavyeden kılıç sallama. Hiçbirşey bilmediğin bir konuda burda yalan yanlış yazılar yazıyorsun. Sanayiciymişsin ya bari sanayide ellerin yağ içindeyken bir fotoğraf paylaşta inanalım sana.insanlara faydalı olacak birşeylerle uğraş.millete bilip bilmeden deneyimleyip gözlemlemeden sallamayın yorum yapma.burası hidrojen ile ilgili bir forum bölümü. Bildiğin doğruları yaz sallama bulaşma.

  • merakliadam
  • [*][*][*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2557
Kardeşim % 21 diye bi orana ayarlanan sensör yok araç üzerinde sallama bunu. Lamda ne okuduysa zaten silindirdeki oksijen odur. Tek egsozlu arabada 2 lambda vardır. Katalizörden önce ve sonra. Katalizörün görevini yapıp yapmadığını ölcen. Eski araclarda bi tane lamda vardır yanma sonu değerlendirmesi yapar. Zengin karışımda yanmayan yakıtı hesaplıyor. Hidrojenle ilgisi yok
tamam hadi onu ben sallamayayım ama sende hidrojenle ilgili hususları sallama. >:(
bu nasıl bir iletişim şekli yahu. mahalle ağzıyla forumda konuşuyoruz. >:(

  • enfal
  • [*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2558
Kardeşim çin malı turbo olsa keske sorun yapsn bozulanı çöpe atıp yenisini veriyoruz :) Sanayide kimse plaza ağzı ile konuşmuyor. Sizin sallama dediğiniz her kelime ile ben yüksek başarı belgesi aldım. Tek çakal siz misiniz bu piyasada? Zaten size kadar çok kurt çakal var. Anca forumda youtube da satış yaparsınız. Piyasada malına güvenen kaç bireysel toptancılar var. Yap bin tane ürün minibüsle gez. Adam gibi de adam olan yürüyüp gidiyor zaten. Sen neden forumdasın. Adamlar sadece kapı kolu nu dükkan dükkan gezip satıyorlar. Sen anca netten. Bi kaç kerizle gecinip gitmek amacın. Büyük pazarda avlanacağını patlayacağını biliyon.

  • XWOOFERX
  • [*][*][*]
  • H2 Tech Pure Hydrogen Fuel Saving Systems
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2559
Sıkıntın ne koçum senin.Benim malımın dünyada rakibi yok sen ne konuşuyon be.Biraz araştırsan anlarsın ama sen o belgelerle bi halt öğrenememişsin.Bendede 2 tane üniversite diploması var ama bi halta yaramıyor.Önce adam ol şurda saygı çerçevesinde birşeyler paylaşılıyor adamın asabını bozma.Terbiyeni takın.Benim reklama ihtiyacım yok zaten.Ürettiğim malı dünya kabullenmiş sen ne konuşuyon.Yurtdışına gönderdiğim malların belgesinimi sokuyum gözüne.Bidaha burdan konu ile alakasız yazılar yazmamanı tavsiye ederim ve banada hiç bulaşma.Senin hayatın kadar sanayide toz yutmuşluğum var haberin olsun.

  • enfal
  • [*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2560
Dünyada rakibi olmayan xwooferx :) eyvallah başkan sende sıkıntı varsa bafra sanayisinde çòzeriz :)


  • enfal
  • [*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2562
Malın iyisi bi pavyonda bide sende zaten :)

Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2563
Arkadaşlar Merhaba...


1-) ben denemek için bir bubler sistemi yaptım. alev gelirse suda durdurulsun, elektroliz kabına ulaşamasın diye....
alev ile yaptığım ilk testte kab bir anda parçalandı. parçalanmak ne demek... param parça oldu :) Allah tan kimseye birşeyler olmadı.
kabın teknik detaylarına baktığımda 6 bar basıncın üzerinde emniyet subabı bile var... yani en az 6 bar basınca dayanıklı....
bu kab olası geri gelen alevi kesemiyorsa sizler nasıl bir çözüm buldunuz? hangi kabları kullanıyorsunuz?

geri tepmeler için bulmuş olduğunuz bubler sistemlerini nelerle denediniz? çözüm ürettiniz?

2-)bubler için kullandığım oksijen nemlendirici kabında motor çalışmaya başladıktan bir müddet sonra içindeki suyun tamamı hidrojen su tankı tarafından çekildi... dolayısıyla su dolu  kab su çekildiğinden dolayı bir işe yarayamaz..
bubler sistemini nasıl çözmeliyiz. veya alev tutucu işini nasıl çözmeliyiz.

3- bu aparat ile suyun bublerden geri çekilmesini engelleyebilir miyiz?
 
4-) birde alev kesici olarak kullanılan YILDIZ 1018 (CHECK VALF) ürününü test eden var mı?
flashback , alev tutucu olarak kullanılan bu üründe beni rahatsız eden şey: "100 derece üzerinde emniyet için kullanılan lehim erir ve cihaz kullanılamaz hale gelir, yenisinin alınması lazımdır." şeklinde bir ifade var... bu ilk gelen alevde bu cihaz değiştirilmelidir anlamına mı gelir? test eden varsa söylerse mutlu olurum.


5-) hidrojen sistemi kullandığı için aracı bozulan yada patlayan, yanan bir olay var mıdır?


Tüm cevaplar için teşekkürler...
  • Son Düzenleme: 30 Nisan 2016, 16:27:31 - mustafasadoglu

  • enfal
  • [*][*]
Ynt: Yakıt tasarruf cihazı / Suyla çalışan araba olayı
Yanıt #2564
Kardeşim hho ile 6 barlık kabı patlattıysan süpersin. Üniverstedeki deneylerimizde enjeksiyonun püskürttüğü 3 barlık basınca ulaşmak için birçok deney yaptık. Ancak vanalı ve barometreli çelik kapta  minimum 5 dakikada birikti. Ayrıca gösterdiğin pnomotik valfin elektroniği abs sisteminde var. 0-3-5 amper ile basıncı sabitliyo, basıncı artıyor ve basıncı azaltıyor. Gerek duyacağın bi durum olursa bunu araştır.