image

Ana içeriğe git
Konu: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..! (760 Kez okunmuş)

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #30
BU Modüle şu devreyi entegreyi ekleyerek buton kontrolü ile ses ayarı yapabilir hale gelirsiniz. entegre streo calışır yani bizim PAM8610 gidecek bir entegre eskiden kullanmıştım bunu aklıma geldi potla motla uğraşmaya gerek yok.

IC:LC7533
Datasheet and circuit : http://pdf.datasheetcatalog.com/datasheet/sanyo/ds_pdf_e/LC7533.pdf
BU DİYARLARA MERAK SALMIŞ , TAHSİLİNE DEVAM EDEN BİR GENÇ.

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #31
BU Modüle şu devreyi entegreyi ekleyerek buton kontrolü ile ses ayarı yapabilir hale gelirsiniz. entegre streo calışır yani bizim PAM8610 gidecek bir entegre eskiden kullanmıştım bunu aklıma geldi potla motla uğraşmaya gerek yok.

IC:LC7533
Datasheet and circuit : http://pdf.datasheetcatalog.com/datasheet/sanyo/ds_pdf_e/LC7533.pdf
Türkiye'de kdv dahil 0.39 dolar, aliex'te en ucuz 0,45 Dolar. Tükenmeden alalım yarın :)
Mühendislik Diplomayla olmaz. İnsanı adam eden, bilgi değil görgüdür.


Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #33
Topla abi piyasada ne varsa :D

Türkiye'de nasıl oluyor da Çin'den ucuza bulunuyor ona vurgu yaptım. İlginç bir ürün aynı zamanda. söylediğin iyi oldu. aklımızda bulunsun. illa bir yerde lazım olur.
Mühendislik Diplomayla olmaz. İnsanı adam eden, bilgi değil görgüdür.

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #34
Türkiye'de nasıl oluyor da Çin'den ucuza bulunuyor ona vurgu yaptım. İlginç bir ürün aynı zamanda. söylediğin iyi oldu. aklımızda bulunsun. illa bir yerde lazım olur.
Abi eskiden yaygınmış bu galiba sonradan gerek kalmamış dijital sistemlerde mikro denetleyici ile yapılıyor diye. o ucuza olanlarda büyük ihtimal cok eskiden kalmış şeylerdir bende yaklaşık 12 tane filan var :D  zaten bu hafta sonra pam entegresi için bu entegreyide ekleyerek bir baskı devre şeması cizeceğim :D deneyeceğim.
BU DİYARLARA MERAK SALMIŞ , TAHSİLİNE DEVAM EDEN BİR GENÇ.


Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #36
https://www.transkommunikation.ch/dateien/schaltungen/diverse_tbs_schaltungen/Stereo%20tone%20control%20circuit%20using%20IC%20TDA1524A.pdf

TDA1524 TON KONTROL ENTEGRESİNİ DUYDUNUZ MU LOUDNESS de varmış bunda.
Var hatta mono potansiyometrelerle kullanılıyor diye biliyorum

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #37
Çinden getirilecek ürünlere ekstradan zam yapılıcakmış diye duydum geçen gün haberlerde. Yani gümrük verilerini arttırıyorlar. Ona göre alım yapın. Bir de alacağınız şey 70 mi 75 mi Avro'nun üzerine çıkarsa gümrük vergisi var, altındaysa yok. O yurtiçi-yurtdışı fiyat farklılıkları da hem bu nedenle hemi de daha evvelden alındığı için daha ayıkamamışlardır. Fiyatın arttığından haberleri yoktur bizimkilerin onca mal demetinin arasında.
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #38
Çinden getirilecek ürünlere ekstradan zam yapılıcakmış diye duydum geçen gün haberlerde. Yani gümrük verilerini arttırıyorlar. Ona göre alım yapın. Bir de alacağınız şey 70 mi 75 mi Avro'nun üzerine çıkarsa gümrük vergisi var, altındaysa yok. O yurtiçi-yurtdışı fiyat farklılıkları da hem bu nedenle hemi de daha evvelden alındığı için daha ayıkamamışlardır. Fiyatın arttığından haberleri yoktur bizimkilerin onca mal demetinin arasında.
Hocam o gümrük vergi sınırı 22 Euro oldu ya... Keşke 75 olsa...

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #39
Hocam o gümrük vergi sınırı 22 Euro oldu ya... Keşke 75 olsa...
Yapma yaaa.... Şimdi hapı yuttuk işte ::)
Getirtilecek şeyler vardı. Ulan arkadaş şu ülkede yaşayıp bir gün yüzü gülmemek nedir yaa...
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #40
Yapma yaaa.... Şimdi hapı yuttuk işte ::)
Getirtilecek şeyler vardı. Ulan arkadaş şu ülkede yaşayıp bir gün yüzü gülmemek nedir yaa...
Hocam ben siparişleri olabildiğince bölmeye çalışıyorum. Bir sebebi, vergi miktarı neredeyse sıfır oluyor. Diğer sebebi ise belirli bir miktardan daha fazla eşya getirince(sanırım sınır 10'du) yine vergi kesiyorlar.
Benim önerim siparişleri bölmen...

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #41
Arkadaşlar cinden bir şey alırken gümrük vergisini takılacak kadar fiyatı yüksek ise satıcıya durumu izah edin zaten adamlar alışmış okey benim arkadaşım diyor ve faturayı 19 dolardan filan kesiyor sınırdan yakalanma ihtimali var diyorlar fakat kocaman bir şey almazsanız mesela bir kart aldınız ama 100 dolar adamlar ona pek takılmıyor sorgulama ihtiyacı duymuyor.
BU DİYARLARA MERAK SALMIŞ , TAHSİLİNE DEVAM EDEN BİR GENÇ.

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #42
Arkadaşlar cinden bir şey alırken gümrük vergisini takılacak kadar fiyatı yüksek ise satıcıya durumu izah edin zaten adamlar alışmış okey benim arkadaşım diyor ve faturayı 19 dolardan filan kesiyor sınırdan yakalanma ihtimali var diyorlar fakat kocaman bir şey almazsanız mesela bir kart aldınız ama 100 dolar adamlar ona pek takılmıyor sorgulama ihtiyacı duymuyor.
Hocam doğru diyorsun da ürünün paketi açıldığı zaman gerçek değeri ortaya çıkınca hem vergisini, hem de cezasını ödüyorsun. Bu da apayrı bir saçmalık, orası ayrı bir mesele.

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #43
Değerli Forum Arkadaşlarım yeni konu açıp Forum kirliliği yapmayayım burada konu açıyorum, sizin değerli öneri ve fikirlerinizi bekliyorum.
Hatırlarsanız bir zamanlar CB 40Mhz halk bandı telsizler vardı. Sanıyorum @Yusuf usta bunu iyi bilir. Karşı tarafı arama yapmak için kanal 11 e gelirdik vay be mandalcılar, takozcular her yerde arayan arayana. Birde elinde ekipmanı özel mik. olan bir anons yapardı hafif Ekolu  vayy be derdik. (Bu arada benim çağrı adım IBM idi ).Şimdi bu Eq olayını şu aşağıdaki basit devreye nasıl uygulama yapabiliriz ? Skype de veya herhangi bir programda konuşurken karşı tarafa sesimiz hem yüksek hemde hafif Eq yapsın. Hardware olarak yani sadece donanımla .Bu mümkün müdür.?





DC 1.5-5 V kapasitif mikrofon devre amplifikasyon modülü 3 P Terminal 3.5mm ses soketi

Ynt: PAM 8610 Deneme Test (Yusuf Ustanın Dikkatine)..!

Yanıt #44
Değerli Forum Arkadaşlarım yeni konu açıp Forum kirliliği yapmayayım burada konu açıyorum, sizin değerli öneri ve fikirlerinizi bekliyorum.
Hatırlarsanız bir zamanlar CB 40Mhz halk bandı telsizler vardı. Sanıyorum @Yusuf usta bunu iyi bilir. Karşı tarafı arama yapmak için kanal 11 e gelirdik vay be mandalcılar, takozcular her yerde arayan arayana. Birde elinde ekipmanı özel mik. olan bir anons yapardı hafif Ekolu  vayy be derdik. (Bu arada benim çağrı adım IBM idi ).Şimdi bu Eq olayını şu aşağıdaki basit devreye nasıl uygulama yapabiliriz ? Skype de veya herhangi bir programda konuşurken karşı tarafa sesimiz hem yüksek hemde hafif Eq yapsın. Hardware olarak yani sadece donanımla .Bu mümkün müdür.?





DC 1.5-5 V kapasitif mikrofon devre amplifikasyon modülü 3 P Terminal 3.5mm ses soketi

İki yol var @ozgurece internetten bulabileceğin bir program ile yapabilirsin, ve ya basit bir devre kurabilirsin şimdilik basit diyorum ama bilirsin devreler uğraştıkça zorlaşır.