Ana içeriğe git
Konu: SONY KDL-37S5500 TV Arızası. (314 Kez okunmuş)

Ynt: SONY KDL-37S5500 TV Arızası.

Yanıt #30
O kutuyu bir görmek istiyorum.
Foto yok mu?

abi kutu dediğim 5 liralık plastik kutu yahu :) plastik. sigara paketinden az daha kalıncası. ısınmıyor ki meret. iki RCA dişi soket vidalıyorum, çıkışına şu yaylı elle basılıp kablo tutturulan konnektörden takıyorum, 12v girişe iki kablo attın mı bitti... ses ayarı yok kutuda, zaten aux çıkışına bağlıyor millet, ses ayarını cihazdan yapıyorlar.

bluetooth var bir de... radyosu digital göstergeli, uzaktan kumandası yanında tft kart ve usb okuyor, üzerinde butonları var, bu kart da Çin'den 3,57 dolara falan geliyor. bunu da kutulayıp araçlarda kullansınlar diye yine 50 liraya satıyorum. şu an elimde kalmadı yani o derece satılıyor.

onun linki de şu:

https://tr.aliexpress.com/item/DIY-12v-Bluetooth-MP3-Decoding-Board-Module-Wav-wma-mp3-SD-Card-Slot-USB-FM-Remote/32825950664.html?spm=a2g10.search0104.3.82.594d1d9edqf8sO&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_5722615_10696_10084_10083_10618_10307_5722715_10059_100031_10103_10624_10623_10622_5722515_10621_10620,searchweb201603_11,ppcSwitch_3&algo_expid=abdf8774-e81c-4657-821d-01e465e45a96-12&algo_pvid=abdf8774-e81c-4657-821d-01e465e45a96&priceBeautifyAB=0

Mühendislik Diplomayla olmaz. İnsanı adam eden, bilgi değil görgüdür.

Ynt: SONY KDL-37S5500 TV Arızası.

Yanıt #31
abi kutu dediğim 5 liralık plastik kutu yahu :) plastik. sigara paketinden az daha kalıncası. ısınmıyor ki meret. iki RCA dişi soket vidalıyorum, çıkışına şu yaylı elle basılıp kablo tutturulan konnektörden takıyorum, 12v girişe iki kablo attın mı bitti... ses ayarı yok kutuda, zaten aux çıkışına bağlıyor millet, ses ayarını cihazdan yapıyorlar.

bluetooth var bir de... radyosu digital göstergeli, uzaktan kumandası yanında tft kart ve usb okuyor, üzerinde butonları var, bu kart da Çin'den 3,57 dolara falan geliyor. bunu da kutulayıp araçlarda kullansınlar diye yine 50 liraya satıyorum. şu an elimde kalmadı yani o derece satılıyor.

onun linki de şu:

https://tr.aliexpress.com/item/DIY-12v-Bluetooth-MP3-Decoding-Board-Module-Wav-wma-mp3-SD-Card-Slot-USB-FM-Remote/32825950664.html?spm=a2g10.search0104.3.82.594d1d9edqf8sO&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_5722615_10696_10084_10083_10618_10307_5722715_10059_100031_10103_10624_10623_10622_5722515_10621_10620,searchweb201603_11,ppcSwitch_3&algo_expid=abdf8774-e81c-4657-821d-01e465e45a96-12&algo_pvid=abdf8774-e81c-4657-821d-01e465e45a96&priceBeautifyAB=0
Yav sen bana ucuz raspi göndersene abi yav o sitelerde yokmu?
Adamlar "ucuz bilgisayar" "açıkkaynak bilgisayar" diye bilgisayar yaptılar, bizim memlekete gelince ne hikmetse fiyatı uçuyor.
Çok ucuz bulabilirsen parası neyse veriyim.
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.

Ynt: SONY KDL-37S5500 TV Arızası.

Yanıt #32
Yav sen bana ucuz raspi göndersene abi yav o sitelerde yokmu?
Adamlar "ucuz bilgisayar" "açıkkaynak bilgisayar" diye bilgisayar yaptılar, bizim memlekete gelince ne hikmetse fiyatı uçuyor.
Çok ucuz bulabilirsen parası neyse veriyim.
raspberry pi çok avantajlı bir fiyata yok, çünkü popüler ürün. ama arduino klonu gibi onun ayarında başka ucuz markalar var. Türkiye'de de uygun fiyatları. Raspberry 130 lira iken bir iki yıl evvel onlar 50 lira civarındaydı. dışarıdan adetli alınınca da gümrüksüz zor. yüzde kırk ekstra maliyet çıkıyor. 15 dolara alsan yüzde kırk koy etti 21 dolar.  o kadar uğraşmaya riske belgeye göre kâr koysan toplamdan yine yüzde 40 vs etti 30 dolar. alırken kdv verdin yetmedi bir de satarken kdv koyacaksın ki sistem böyle abuk subuk, etti 35 dolar. devlet yattığı yerden risksiz, servissiz, iadesiz, arızalı çıktı ne olacaksız, kargosuz margosuz senden çok kazandı mı, kazandı... ama olsun ne de olsa Dünya liderimiz var ya hani o yetiyor. canımız sağolsun. Ticaret yapmasak ölsek de olur vatan sağolsun. hatta vatan sağ olsun diye peşinen ölsek mi yahu, iyi fikir... dur ben iki dakika ölüp geliyorum :)
Mühendislik Diplomayla olmaz. İnsanı adam eden, bilgi değil görgüdür.

Ynt: SONY KDL-37S5500 TV Arızası.

Yanıt #33
Abi dur.
Yukarı tarafı karıştırma belden aşağı takıl.
Ben sana amacımı söyliyeyim sen de olur-olmaz de.
Ben hafif bir linux kurup monitöre arkadan vidalıcam, film izlicem. Sen bana alternatif göstermiştin ama linki kaybettim.
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.

 


Ynt: SONY KDL-37S5500 TV Arızası.

Yanıt #36
kargo ücreti ile daha pahalıya gelir bu. Alibaba sitesini değil aliexpress sitesini tercih edin. sonuçta aynı şirketin hızlı satış ve toptan sitesi bunlar. ali baba sitesinde uzun yazışmalar pazarlıklar yaparak test ettim yıllarca ve tecrübemle derim ki, aliexpress perakende alım için daha ucuz, güvenli ve hızlı.
Mühendislik Diplomayla olmaz. İnsanı adam eden, bilgi değil görgüdür.

Ynt: SONY KDL-37S5500 TV Arızası.

Yanıt #37
Çok iyiymiş çocuklar hem de o paraya yurtiçinden dahi alırdım. Lakin bunun bir sorunu var. HDMI çıkışı yok. Video çıkışı Pinler üzerinden alınır diyor. Bunu yapabilicek bir adaptör kablo var mı piyasada? bir de onu aramasak. Orange pi genişletme kitleri var ama ekran için değil. Full olan modeller ise 200TL üzeri. Allah kahretsin böyle dolar kurunu da yahudi lobisini de illuminatiyi de rakırşiller ailesinide bu ne yaaooouv >:(  Ülen kendi sitesinde 10-15 dolara satılıyor bura gelince ebesini görüyor anama sövseler bu kadar gücüme gitmez. tamam ya sağolun arkadaşlar ben yine vazgeçiyorum. Film izlemek için bu kadar derde gerek yok yordum sizide kusura bakmayın artıkın.

Hayırlı bayramlar bu arada.

almıyorum he mini höyüm.
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.