image

Ana içeriğe git
Konu: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III (19673 Kez okunmuş)

Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1635
..

Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1636
Ben de senin cihazları temizleyim bari :





Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1637
Anlamadım  :o bunlar nedir ?  @Mr_YAMYAM Hocam


Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1639
Merhabalar internetten elektronik kutu temin etmek istiyorum mümkünse Türkiye içerisinde tanıdığınız güvendiğiniz firmalar var mı ben bir tane buldum ama fiyatları biraz fahiş geldi ilgilenirseniz sevinirim baktığım site ise:
https://www.altinkaya.com.tr

Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1640
Merhabalar internetten elektronik kutu temin etmek istiyorum mümkünse Türkiye içerisinde tanıdığınız güvendiğiniz firmalar var mı ben bir tane buldum ama fiyatları biraz fahiş geldi ilgilenirseniz sevinirim baktığım site ise:
https://www.altinkaya.com.tr

ELEKTRONİK KUTU?
nasıl yani? anlamadım ....  :)
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR



Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1643
KAÇ GÜNDÜR GUDURUYOM
Önce osiloskopum bozuldu.
Osiloskopu tamir ederken güzelim AVO metrem bozuldu.
Sonra osiloskopu yaptım. Daha sonra avometreyi halletim.
Bu gün de osiloskopum yine bozuldu.
Bu nee bee.

Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1644
Merhabalar/
ben telefonu sarj etmek icin devre hazirlamak istiyorum. mesela duymeye bir kez basiyim 30 dk telefonum sarj olsun 2 kez basiyim 60 dk sarj olsun. sureni led 16*2 ekraninda gostersin. devrenin calismasi icin telefon adaptorunu kullaniyim. teleonu sarj etmek icin devrede usb portla telefonumu sarj ediyim. boyle bir devreyi hazlirlamak icin bana yardim edermisiniz?
Tesekurler..)

Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1645
KAÇ GÜNDÜR GUDURUYOM
Önce osiloskopum bozuldu.
Osiloskopu tamir ederken güzelim AVO metrem bozuldu.
Sonra osiloskopu yaptım. Daha sonra avometreyi halletim.
Bu gün de osiloskopum yine bozuldu.
Bu nee bee.

Hocam kurşun sıktırayım (pardon döktüreyim ) mi?
MEVZU BAHİS VATAN İSE , GERİSİ TEFERRUATTIR

Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1646
İyi olur hocam.
İster sıktır, istersen döktür.
Son zamanlarda bu gibi terslikler hep beni buluyo:D

Ynt: YAMYAMLARIN SOHBET BÖLGESİ III

Yanıt #1647
Günlerdir alt seviyelerde seyreden borsa, son birkaç gündür yaşamış olduğu dalgalı yükseliş trendinden sonra bugün TAVAN yapmıştır.

İlgili brokır'lara duyrulur.