Ana içeriğe git
Konu: 5v fix entegre yardım (303 Kez okunmuş)

5v fix entegre yardım

Arkadaşlar 5v fix entegrenin başka adı varmı? direnc.net te bulamadımda
Ne kadar ekmek o kadar köfte

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #1
En bilineni 7805 dir. 1 amper çıkışı vardır. TO 220 kılıflı (BD244 transistörü ne benzer) Bu tür parçalar "Regülatör" diye bilinir. Bir de 78R05 vardır ki, 4 terminalli on/off ve LDO özellikli regülatördür.

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #2
teşekkür ederiz olc tecnics...
sıkıysa nerede kullanacağını sor :) raspberryleri besleyecem derse şaşma ;D
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #3
devremi tasarlıyorsun ? devre icin istiyorsan 7805 güc regülatörünü kullanabilirsin

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #4
teşekkür ederiz olc tecnics...
sıkıysa nerede kullanacağını sor :) raspberryleri besleyecem derse şaşma ;D


Yok abi yaa :D fabrikayı kurmaya başlıyorum :D plastik üretimi için respreyyi birikimim olunca halledicem şuan çok sıkışığım :D
Deneyin sonuç vermesine az kaldı işlerimi ilk bu sitede yapıcam isteyenlere maliyetin üzerine %10 kâr la satıcam :D fabrika için ilk parçaları sipariş ettim 2-3 güne gelir :D

Bu arada devrede kullanıcam hocam
Ne kadar ekmek o kadar köfte

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #5
Seron abi o sormadan cevapladım ben :D

olc technics tekrardan saol kardeşim :D
Ne kadar ekmek o kadar köfte

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #6

Yok abi yaa :D fabrikayı kurmaya başlıyorum :D plastik üretimi için respreyyi birikimim olunca halledicem şuan çok sıkışığım :D
Deneyin sonuç vermesine az kaldı işlerimi ilk bu sitede yapıcam isteyenlere maliyetin üzerine %10 kâr la satıcam :D fabrika için ilk parçaları sipariş ettim 2-3 güne gelir :D

Bu arada devrede kullanıcam hocam

ne fabrikası?  :o  :(  ::)  ???  :-\  :-[  ::)  ::)  ???  :o
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #7
aynen ne fabrikası bizi biraz aydınlat merak ettim bende
 :)

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #8
Plastik üretiminden bahsediyordu.

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #9
Yarın deneylerimin sonucunu alıcam plastik üretimine başlıyorum :D yarın saat 3.30 civarında plastik reaksiyonu bitmiş olması lazım bosefer olucana eminim bayağı deneme yaptım :)
Ne kadar ekmek o kadar köfte

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #10
plastik üretimi fabrikası...
yaş 17.
bir iki pic yazmışlığın var. elektronikte amatörsün.
ekibin var...
vay be ;D
Usta değilim. Sadece hobistim.
Yanıtlarıma bakarak beni usta zannetmeyin.

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #11
harbi harbi vay be :D

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #12
dostum pic gibi elamanlara 5 volt gerekliyse 7805 entegresiyle besle cünkü 7805 kullanmassan dalgalanmalar olur ve pic zarar görebilir yada doğru calışmaya bilir randuman vermez :D

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #13
Saolun arkadaşlar :D bu deneyde başarısız oldu biraz manevi yardıma ihtiyacım var arkadaşlar :)
Bugün 4 farklı örnek birden hazırlıyim en iyisi tek tek zaman alıyo
Bu gece başarıcam bunu
Ne kadar ekmek o kadar köfte

Ynt: 5v fix entegre yardım

Yanıt #14
fatih video felan yokmu :D atsana bakak nabıyon ben anlamadım tam bişey